narvalar.

Senaste månaderna har jag varit extremt kreativ! Framför allt har jag sytt så att pedalen glött under mina fötter, klänningar, kjolar, byxor. Både till mig själv och vänner. Dessvärre har jag inte hittat någon bra plats i lägenheten att fota dem på, vilket gör mig sur, den förra lägenheten hade ett fantastiskt ljus. Men men, det kommer!

Min vän Anna visade mig hur man gör mönsterrapporter i Photoshop, så nu har jag testat en del kombinationer som så småningom skall tryckas på anteckningsböcker. En läsdagbok har jag nog också tänkt göra. Nedan syns ett gäng narvalar jag ritade häromveckan. De är dock inte mönsterrapporterade här, men ganska tjusiga ändå!

mönster21 (1)

4 thoughts on “narvalar.

  1. Emma skriver:

    Vilka fina valar!!! Och boktips: Lotta Kühlhorns Rapport (konsten att göra mönster). Och har du hittat något tryckeri som gör anteckningsböcker? Jag blev också pepp nu!!! 🙂

    • emeliekristina skriver:

      Taaack! Ja, jag har Kuhlhorns bok, den är himmelens fin alltså! Nej jag tänkte låna arkitekternas skrivare på LTH i Lund och sen bara sy ihop en egen bok. Säg till om du vill att jag ska skriva ut något till dig med, det kostar typ 4kr för A3 (;

Kommentera

