”Karins Syjunta” release och schnajdigt specialpris för bloggläsare!

Så var det plötsligt september, och dessutom måndag. Just idag erbjuds kraftig blåst, mulet väder och skolstart. Ganska mysigt, faktiskt! Men det är inte det enda som händer idag, nej, det är ju officiell release för Karins Syjunta idag!

Från och med idag fram till den 22 september får ni som läser min blogg boken till specialpris, 169:- istället för 201:-.

För att komma till erbjudandet, klicka på bilden nedan!

Omslag Karins syjunta LOW

Mitt bidrag återfinnes på sidan 77! 

Karins syjunta - projekt LOW

(Om länken inte skulle fungera, klicka här; http://www.adlibris.com/se/kampanj/karins-syjunta)

Jag har bläddrat flitigt i mitt exemplar under helgen och fått kli i pysselnerven. Mina gömmor har fyllts på med te, kakor och hantverksmaterial, så kom an bara mörker och kyla, här ska syjuntas!

2 thoughts on “”Karins Syjunta” release och schnajdigt specialpris för bloggläsare!

Kommentera

