det gror.

Den mystiska växten fortsätter gro med en väldig fart. Men vad sjutton är det? Jag vet fortfarande inte. Min kompis Karin som jobbar med växter har informerat mig om att det är en tvåhjärtbladig växt och därmed inte gräs. Och att det är lite tidigt att veta exakt vad det rör sig om. Alltid något!

IMG_0912 kopia

När jag fyllde på med lite mer jord återanvände jag jord från en kopp jag försökt odla oregano i. Oreganon hade dock dött flera veckor tidigare. Trodde jag…flera frön hade visst inte ens vaknat, men har nu börjat gro. Spännande blandning. Jag får försöka flytta någon av sorterna när det börjar bli för trångt i glasburken.

IMG_0916 kopia

 

 

English: Growing mystic unknown plants. And oregano in the same jar, apparently..

Kommentera

