deathly hallows halsband.

Jag kan inte påstå att jag tillhör den skaran av Harry Potter-fans som kan allt om allting som har med böckerna och universumet att göra. Tyvärr, jag känner ett lätt styng av avund för det. Men jag inskriver mig gladeligen i skaran som är jämnt besatt och känner stor kärlek till bokserien och fandomen. Tillräckligt för att tillverka mig ett halsband med deathly hallows-symbolen och stolt visa upp det för omvärlden!

Gjort i mässingsformer, filat och limmat och satt på kedja.

English: I’m not your typical hardcore HP fan I suppose, I know too little about the things you probably need to know. But I’m hardcore enough to make myself a necklace out of brass pieces and proudly wear it for everyone to see!

Kommentera

